У нашому садочку стартував ОСВІТНІЙ СТАРТАП на тему: «Розвиток інклюзивної освіти в ЗДО. Дитинство без обмежень. Інноваційні підходи в інклюзії»
На першій зустрічі педагоги пройшли ознайомлення з сенсорним обладнанням, навчальними осередками.
Учасники на власному досвіді переконалися у цільовому призначенні осередків, які впливають на всебічний розвиток, гармонізацію, психоемоційний стан та психологічне розвантаження дітей з особливими освітніми потребами.
Педагоги навчалися працювати в команді, діяти за інструкцією, вміти вирішувати проблемні ситуації та конфлікти між батьками і колегами, налагоджувати взаємозвʼязок з дітьми ООП, а також засвоїли на практиці інноваційні підходи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
На завершення, проаналізували умови ресурсної кімнати в ЗДО,зміст роботи, розробили і затвердили графік роботи.
Отже, ресурсна кімната,може використовуватися не лише дітьми з особливими освітніми потребами, а й усіма дітьми закладу освіти, зокрема тими, які потребують тимчасового психологічного розвантаження, або усамітнення.
Далі буде