Семінар-практикум “Моторний розвиток – основа мовленнєвого розвитку дітей з ООП”.

У ЗДО КТ №9 «Росинка», за сприяння управління освітою Сарненської міської ради та КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників», відбувся семінар-практикум для педагогів Сарненської ТГ на тему: «Моторний розвиток – основа мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами».

Захід розпочався з вітальних слів директорки центру професійного розвитку педагогів Руслани Третяк та директорки закладу Анжели Чинчи. Вони оцінили актуальність обраної теми для сучасної освіти та важливість впровадження інноваційних методик у роботу з дітьми з ООП 😊.
Перший виступ провела вихователь-методист Наталя Городнюк. Вона представила науково обґрунтовану інформацію щодо зв’язку між моторним та мовленнєвим розвитком, звернувши увагу на нейропсихологічні механізми. Учасники ознайомилися з “Пірамідою формування мовлення” , що дала змогу глибше зрозуміти розуміння комплексного підходу до розвитку дитини 🧠.
Під час практичної частини своїми методиками та вправами поділилися досвідчені педагоги:

Тетяна Ребешко , вихователь інклюзивної групи, продемонструвала вправи для розвитку візуального і слухового сприйняття, моторних навичок і звуконаслідування 🖐️👂.
Світлана Мірко , вихователь інклюзивної групи, показала техніку розвитку імітації та пропріоцептивної системи 🏃‍♀️.
Валентина Корнійчук , корекційний педагог, розповіла про використання нейроігор, що сприяють гармонійному розвитку мовлення 🎲🎯.
Логопед Ольга Бортнік підсумувала виступи, розділивши ключові аспекти піраміди формування мовлення:

“Нема імітації – нема мовлення” 🗣️.
“Немає предметної дії – не буде усвідомлення” 🎨.
“Нема сюжетної гри – не формується фразове мовлення” 🧩.
“Тренуючи тіло – тренуємо мозок” 💪🧠.
Особливу увагу учасників привернула інноваційна методика “Ступалки-Логос” за авторською розробкою Миколи Єфименка. Її презентували фізінструктор Марія Бережна та корекційний педагог Ірина Власова. Вони не лише розкрили теоретичні заклади методики, а й залучили учасників до виконання вправ, спрямованих на розвиток моторики та мовлення у дітей з ООП🙌.
На завершення кожен учасник отримав пам’ятки-поради, які містили корисні вправи й рекомендації для роботи з дітьми 📋✨.

Семінар-практикум став цінною платформою для обміну досвідом, обговорення нових підходів та впровадження інноваційних ідей у сферу дошкільної освіти. Учасники отримали корисні знання й навчання для подальшої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 💡❤️

Spread the love

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *