Інклюзивна освіта – це вимога до всіх педагогів бути творчими та мати індивідуальний підхід до кожної дитини.

У нашому садочку стартував ОСВІТНІЙ СТАРТАП на тему: «Розвиток інклюзивної освіти в ЗДО. Дитинство без обмежень. Інноваційні підходи в інклюзії»

На першій зустрічі педагоги пройшли ознайомлення з сенсорним обладнанням, навчальними осередками.

Учасники на власному досвіді переконалися у цільовому призначенні осередків, які впливають на всебічний розвиток, гармонізацію, психоемоційний стан та психологічне розвантаження дітей з особливими освітніми потребами.

Педагоги навчалися працювати в команді, діяти за інструкцією, вміти вирішувати проблемні ситуації та конфлікти між батьками і колегами, налагоджувати взаємозвʼязок з дітьми ООП, а також засвоїли на практиці інноваційні підходи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

На завершення, проаналізували умови ресурсної кімнати в ЗДО,зміст роботи, розробили і затвердили графік роботи.

Отже, ресурсна кімната,може використовуватися не лише дітьми з особливими освітніми потребами, а й усіма дітьми закладу освіти, зокрема тими, які потребують тимчасового психологічного розвантаження, або усамітнення.

Далі буде 😉

Spread the love

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *